Superhärliga dagar! :D

Jag är verkligen sämst på att uppdatera denna bloggen men nu ska jag göra ett superlångt inlägg!
Jag ska nämligen skriva vad som hänt sedan i fredags! ;D

Fredag:
Jag jobbade från 14-20 och efter jobbet tog jag bussen hem till Martina med Malin :D Förfest på gång men mina underbara flickor och vi partade all night long på terrassen!!! Super-awesome var det!!! Halva släkten var typ där med ^^ inklusive min bror! Men det var trevligt att träffa honom för vi brukar ofta missa varann annars :P
Jag sov hemma hos Malins mormor (som inte var hemma för övrigt) med Malin givetvis.

Lördag:
Jag vaknade av att min klocka ringde vid 08.00 och steg med nöd och näppe upp ur bäddsoffan hos Malins mormor. Super-yr efter partajet från gårkvällen. Jag messade iaf till Martina (som sov på ett annat ställe) att hon skulle gå upp och det var hon duktig och gjorde med :)
Jag väckte Malin bara för att säga att jag skulle gå. Jag mötte Martina i alléen utanför Biblioteket och vi tog 09.15-bussen hem. Väl hemma så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde nu när jag väl skulle skriva om det ^^ hmm.. jag duschade säkerligen. Jo juste! Haha jag har seriöst suttit här i 10 minuter och funderat över vad jag gjorde på lördagen xD mitt minne!!! Hur som helst var jag ju tvungen att åka hem så tidigt för jag skulle ju bli hämtad klockan 12 hemma av Sebastian, Björn och Alle. Men dom kom vid 13. Haha! Vi åkte till Kosta outlet där Sebastian brände över 1800 kronor... ja jag vet, jag skulle aldrig handla för så mycket på en gång. Men han handlar ju typ två gånger om året så det får väl vara okej för den här gången ;) Dom körde oss hem till mig iaf så Sebastian sov hos mig till...

Söndag:
Och då gjorde vi inte så mycket :) Han sov hos mig till...

Måndag:
Också men då var jag tvungen att gå upp tidigt för jag jobbade 7-13. När jag slutade jobbet åkte jag hem och så tog vi bilen och åkte in till stan. Han handlade ett par badshorts på Bike for fun för 800 spänn!!! Och sedan åkte vi till hans moster och hennes mans projekt. Ett hur som dom bygger om helt inuti. Så Sebastian kanske ska göra rörmockeriet där :)
Sedan körde jag hem honom och åkte hem till mig själv.

Tisdag:
Jag började 7 även denna dag men gick delad tur. Eftersom jag och Sebastian skulle till stugan när jag slutade så tog jag bilen in på morgonen med allt mitt bagage, åkte hem på min rast som började vid 13 och tog sedan bussen in tills jag började vid 17 igen. Jag slutade klockan 20 och då kom Sebastian och hämtade upp mig :) vi var framme i stugan typ vid 22 tiden och då gjorde vi oss bara några mackor och myste :) <3

Onsdag:
Vi myste hela denna dag! <3 Det var inget vidare väder att vara ute i speciellt mycket vilket kan vara lite tråkigt ibland. Men vi lagade i alla fall kyckling, ris, sås och grönsaker :D duktiga är vi! <3

Torsdag:
Det är idag. Vi åkte från stugan vid 13.15 när jag hade röjjt upp det vi stökat ner (vilket inte var särskilt mycket, mest disk). Han körde mig till jobbet för jag började 15.30 och jobbade till 21.30 ikväll. Pappa var en ängel och hämtade mig eftersom jag hade så många väskor med mig så jag tyckte det var jobbigt att ta allt det med mig på bussen :) jag kom hem och åt lite sen gick jag in här på datan och såg att jag fått mail från Universitetet! :D
Jag har fått mitt schema inför hela den första terminen! Jag börjar den 29 augusti. Kul att det är veckan efter jag jobbat klart ^^ här får man minsann ingen vila :P
Pratade i telefon med Sebastian nyss :) <3 tydligen åskar det i Väckelsång med. För här åskade det innan iaf. Usch, jag tycker inte om åska :S

Fredag (imorgon):
Imorn ska jag upp och göra mig i ordning för jag ska träffa min kära vän Martina på en lunch efter hon slutat jobbet vid 13. Jag är ledig. Det ska bli mycket trevligt :) får se vad vi är sugna på :)
Efter det ska jag träffa Malin och jag ska även sova hos henne till lördagen då jag inte börjar jobba förrän 14. Slutar vid 20 och jag jobbar likadant på söndag. På måndag och tisdag jobbar jag 7-13 och onsdag-torsdag är jag ledig. Sedan jobbar jag helg igen. Men helgen efter det är jag minsann ledig! Haha herregud man bor ju snart på jobbet ^^ men vad gör det när det är så trevligt där :D redit kul faktiskt med världens bästa personal verkligen!


Men nu ska jag väl avsluta det här inlägget lite snyggt med att säga: ciao! Cya later! Peace out!
Hehe ;)


Sebastian <3 Lisa




//XOXO Lisa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0