Varm dag!

Det blev inte så att jag och pappa följde med farmor till lasarettet idag. Min faster sa att hon ville följa med istället så jag fick sovmorgon till 10.00.
Så då gick jag upp och gjorde min klar till klockan 11.00.
Vi åkte ungefär vid halv 12 så jag och pappa drog direkt till pastabaren när vi kom in till stan och köpte mat till mig, han själv, mamma och farmor och så drog vi upp till farmor och åt allihopa :)
Sedan efter ett tag så var klockan kvart över 13 så jag gick till stationen där jag träffade Elin och Malin. Vi stack först till Ica för Malin skulle handla lite lunch. Sedan köpte jag nylonstrumpor på lindex och sen gick vi ner till sjön och satt där ett tag och pratade. Vi köpte varsin glass på IOGT-NTO = mums!
Sedan gick vi och satte oss i skuggan ett tag för vi dog av värmen!!! Svinvarmt har det varit idag :S
Elin skulle köpa nån jäkla insektsradar ^^ så vi gick till Clas Ohlson men dom hade ingen.
Martina kom sedan när vi stod utanför Tegnérhuset. Så vi följde Elin nästan ner till Nortull där hon ställt bilen.
Vi andra tre gick till IOGT-NTO för att gå på toa xD
Sedan gick vi till Press Stop ;) (Hehe Malin)
Jag och Malin köpte oss varsin Cola och Martina köpte en glass och så satte vi oss på statts trappa i skuggan och pratade och skrattade.
Mamma mötte jag upp sedan vid 18.00-tiden.
Då gick Malin mot bussen och Martina skulle köra hem.
Vi körde till Media Markt och Elgiganten och kollade på tv-apparater men jag var inte så insatt ^^
Bryr mig inte om vad dom köper :P
Sedan åkte vi hem, åt frallor, jordgubbar och vattenmelon och nu sitter jag här :)
Kollar på Ondskan på tv4+. Asbra! :D
Men nu ska jag kolla vidare på den :)



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0