Bal, skattjakt och ingenjörsexamen

Precis som Martina skrev på sin blogg så har även jag varit dålig med att uppdatera men denna veckan har än så länge varit fylld med roligheter så jag har inte direkt haft tid att sitta vid datan. Plus att man typ laddat in miljoner bilder på fb och då blir man lite less på att göra det en gång till i bloggen ^^
Men jag kan berätta att balen var helt underbar!
Jag fixade mitt hår och mitt smink och åkte ut i min vackra klänning till Martina som var lika vacker hon. Lisa hjälpte mig med lösögonfransarna och vi åkte sedan till Anna och tog bilder i hennes studio. Superfina! :D
Vid ca. halv 18 åkte vi in till teaterparken där en massa Teknikumare hade samlats för att ha bal. Alla var verkligen jättefina och hela kvällen var underbar med helt okej mat och en massa dans hela kvällen/natten lång :D
Igår var det skattjakt på Teknikum. Vi hämtade präst, jag tvättade håret med öl, vi drack filmjölk ur paketet, sprang nakna runt grusplanen, körde runt i Donyas bil på jakt efter en jäkla massa saker, åt McDonalds-dipp rätt ur förpackningen, badade i kanalen vid Sibylla och mycket mer crazy stuff!
Superkul var det verkligen och de två dagarna hade jag gärna upplevt igen :D
Idag var jag på Karls examen. Nu är han maskiningenjör! Ballt!
Han fick stipendium också :D så stolt blir man men nu har han satt ribban högt! Nu måste jag med få ett om tre år när jag går ut därifrån ju ;) haha!

Lägger in någon bild från balen tänkte jag så får ni njuta lite :)
Annars finns alla bilder på fb ;)










//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0