SHM och Ke$ha!

Nu har jag beställt två CD-skivor från Ginza :D
En SHM-skiva och en dubbelskiva med Ke$ha. Grymt bra artister! :D
Ser fram emot när dom kommer ner i brevlådan :)

Det går bra på Birka :) jag har påbörjat min andra vecka av tio i sommar.
Idag var det inte mycket att göra dock eftersom det var extremt varmt ute. Alla de gamla var helt utmattade och vilade större delen av dagen. Men bara de mår bra så mår jag bra :)
Imorn jobbar jag kväll, torsdag delad tur och på fredag går jag bara till 13.00 :)
Sedan kommer Sebastian på kvällen så det ska bli trevligt :)

Nu kollar jag på plastikkirurgerna. Ballt hur dom opererar :P
Men nu har jag nog inget mer att skriva ^^


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0