Trevlig midsommar!

Hej och hallå alla! Jag jobbar på för fullt men hade turen att vara ledig på midsommar! :) jag var med Sebastian och hans kompisar i Tingsryd. Det var jättetrevligt och kul hela kvällen! :D imorn är det jobb dock. 14-20 så helt okej :) imorn ska jag ut och jogga en runda innan jag duschar och ger mig iväg. Måste komma i form lite nu. Annars får man en kropp man inte vill ha! Låter som kissie? Nej nej, barnmat tänker jag minsann inte äta. Usch! Man ska träna för att hålla sin kropp igång. Inte för att gå ner tio kilo när man redan väger lite. Inte jag inte! Haha :) men ska väl snart gå och lägga mig. På måndag kanske jag kan träffa Martina :D eller så ska hon göra annat skoj ;) vi får se! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0