Beach 2011 here we come!

Tja tja bloggen! (Som alla fjortisar säger).
Idag har det hänt lite (till skillnad från resten av mitt liv).
Skolan bestod av tre lektioner. Vissa roligare än andra ;)
Först var det sjukvård = kul oftast :)
Vi jobbade riktigt duktig idag till skillnad från vad vi brukar göra xD
Det var till och med störningsmoment runt oss men vi jobbade på så bra!
Med vi menar jag just nu jag, Martina och Malin. Elin var också med men hon jobbar alltid så bra :)
Våran Elin är så duktig! Tänk om man kunde jobba så bra!
Sedan var det psykiatri = mindre roligt..
Bajjen har varit sååå duktig! Jag skäms nästan för min och Martinas skull för att vi verkligen inte tillfört nånting! :O
Men å andra sidan har vi nog hjälp honom med saker förr i tiden ;)
Men tack bajjen! Du är wonderbar!
Efter den smaklösa lunchen hade vi naturkunskap där vi jobbade på betydligt bättre än i måndags xD
Nu pratar jag om mig och Martina. Vi är så lata xD men man är väl rätt skoltrött :P

När skolan var slut gick Elin och spelade, Martina åkte hem till Dino och Malin och jag blev kvar i skolan.
Men bara några minuter senare skulle jag iväg på anställningsintervju! Jag var på Birkagården :)
Det gick jättebra och jag vet nog hur jag ska göra. Men lite till ska jag tänka ändå.
Men det verkade som ett bra ställe med trevlig personal :) sånt gillas!

Sen åkte jag hem i min svarta fara och gick upp på rummet och ringde mamma. Pratar alltid med mamma när jag har massor bra och dåliga saker att säga.
Sedan gick jag ner och pratade lite med pappa innan jag duktigt gjorde klart engelskaläxan och gjorde lite på naturen också. När man väl kommer igång med läxan så blir det faktiskt en hel del gjort :)

Imorn är det skola igen som vanligt. En sjukvårdslektion och två psykiatrilektioner. Snark!
Men efter skolan ska jag och Martina träna! Vi ska verkligen bli fit för balen, studenten och beach 2011!
Haha fast vi lär ju säkert jobba så mycket i sommar så man inte hinner ligga på stranden men jag tycker ändå vi ska kolla över våra scheman när vi får dom så vi kanske har några dagar ledigt samtidigt då man kan pressa i solen (som förhoppningsvis lyser!).

Nu tittar jag på tv med mamma och pappa. Har väl inte mycket mer att skriva. Hoppas på att Martina ringer snart :)



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0