Black girl trapped in a white girl's body?

YOYOYO people! Lisa's in da house!
Haha ja vadå, sa jag inte i ett tidigare inlägg att jag ibland var en svart tjej, fast i en vit tjejs kropp? ;)
Vilken tur att det är en sån jävla het kropp då! ;)
Haha asså mitt självförtroende? xD

I skuuuuulan idag så har jag gjort lika olika.
Dagen började med psykiatri där jag fick kämpa för att hänga med i PBL:en :S
Sedan var det sjukvård där vi fick lära oss att rulla hår :D värsta kul egentligen :)
Så nu sa mamma att jag får öva upp mig på mormor xD
Haha stackars mormor ;)
Sedan hade vi lunch och sista lektionen var lindrande vård där vi gjorde klart vår patienthistoria.

Jag och Martina tog 14.25 bussen hem och när jag kom hem satte jag och pappa igång med dammsugningen.
Han tog nedervåningen och jag tog den övre. Smidigt och bra.
Världens bästa pappa skrapade även min bil vilket kommer ha betydelse längre fram i blogginlägget!

När jag var klar med dammsugningen hade pappa åkt iväg med papper som han skulle slänga i återvinningen och jag satte mig med engelskaläxan. Så nu har jag skrivit alla glosor och alla uppgifter klart till provet. Har bara grammatiken kvar :( fy fan!
Längtar till nästa fredag för då är allt över för en månad då vi har praktik.
(Har jag berättat det förresten? Jag ska va på avd.17 infektion iaf på CLV. Ser fram emot det!)

När jag va klar med engelskan satte jag på TV:n och kollade lite på "My super sweet world class" och "The Hills". Sen sa pappa att jag skulle beställa pizza och kebabtallrik. Sagt och gjort. 20 minuter fick jag till svar och ca en kvart senare gick jag ner och skulle hämta beställningen. Nu var det som sagt tur att pappa skrapat min bil för den behövde jag ;)
Mötte mamma på vägen men hon gick hem istället.
(Btw är det snö ute av nån outgrundlig anledning.. kul är det i varje fall inte)

När jag kom hem så åt vi (jag dregglade mig igenom min extremt goda kebabtallrik).
Nu sitter vi och äter chilinötter, jag, mamma och pappa. Mycket gott men lite starkt så sitter med en cola bredvid mig också ;)

Imorn kanske det blir en tur till stugan förhoppningsvis!
Om det blir väder liksom.. (snö=:@)
Annars åker jag och mamma till Grand och shoppar istället ;)
Så blir det stugan på söndag.
Vi får se. Vad det än blir ska jag köra iaf för att det är kul ;)

Men nu tror jag att jag fått med ungefär hela min livshistoria dom senaste dagarna ^^
Hörs senare eller imorn ;)



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0