Dino är finfin men jag är nästan snyggare eller? ;) haha!

Tänkte stop by för ett litet blogginlägg så här på kvällskvisten.
Jag sitter just nu hemma i min soffa som vanligt och väntar på att Martina ska ringa mig.
Mihihihhihihihihi!

Jag har ridit idag mina damer och herrar!
Tror ni mig inte?! Nähä! Här kommer bildbevis!



Ha!
Där har ni det!
Och det är ingen som har klippt in mig i bilden på hästen xD
Det är Martinas häst, Dino. Han är så fin och snäll :)

Det blev liksom väldigt impulsivt idag eftersom vi satt på bussen och som vanligt hade massor att prata om. Och eftersom Martina alltid hoppar av så tidigt så kände jag att: What the heck! Jag hoppar också av ^^
Så vi gick hem till Martina och åt för att sedan gå ut i stallet och jag fick rida en sväng :D
Martina gick bredvid eftersom det var seriöst 10 år sedan jag red på riktig liksom xD

Men allt gick så bra även om han är rädd för de mest simpla saker som vattentankar och fäljar till en bil ^^
Sött!

Har inte gjort så mycket mer idag.
Jo! Jag fick reda på att jag ska va på avd 17 infektion på CLV och praktisera nu i april!
Kul :D
Sen har jag fått jobb i sommar också! Ska vara på Birkagården i Växjö :D
Kommer bli fett att dra in lite pengar!

Men nu kan jag inte komma på så mycket mer roligt jag varit med om idag förutom samtalen med Martina på lindrande vården ;) hehe!

Men nu tycker jag hon kan ringa!
Ring!!!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0