Dör av skratt ikväll xD

Hejsan svejsan! Jag sitter nu i tv-soffan med mamma och pappa. Vi kollar på Sveriges värsta bilförare och det är grymt roligt xD kollade på halv åtta hos mig med innan och det är med kul! Innan kollade jag på Monty Python and the quest of the holy grale! Asså den är så jävla kul! xD sen kollade jag på the Simpsons och kissade nästan ner mig av skratt xD har nog inte skrattat så mycket på länge! Grymt härligt ;) skoldagen va helt okej med med lite praktikgenomgång. Sen fika efter skolan med världens bästa tjejer :D Martina, Malin och Elin är mina ögonstenar <3 imorn är det äntligen fredag och nu ska jag skratta vidare ;). //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0