Dryga dagar

Asså det är grymt tråkigt att ha en blogg när man verkligen inte har något att skriva om.
Men idag hade jag prov kan jag ju meddela. Det gick bra. Håller tummarna för MVG!
Ska ha prov imorn med och det ämnet har jag också chans på MVG så där ska jag satsa hårt!

Har inte hänt mycket dom senaste dagarna.. Men i helgen ska vi till stugan. På lördag och jag ska köra. Då får vi se om jag hittar dit xD

Nu kollar jag på halv åtta hos mig med pappa och mamma (som sover som vanligt).
Ja.. jag känner verkligen att detta blev ett skittråkigt inlägg men jag har verkligen ingenting att säga.
Önskar dock att jag hade det för då hade jag ju haft ett lite roligare liv ^^
Men men, man kan inte få allt här i livet.


//XOXO Lisa <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0