En vanlig, dryg fredag

Jaha där sket sig den helgen.
Får sitta hemma med mamma och pappa istället då.
Jävla idiot. Vet inte om jag varit med om en människa som varit mer dum i huvet än denna.

Nu sitter jag i skolan iaf med Martina, Malin och Elin. Vi har psykiatri och det går skit.
Sen på rasten ska jag prata med syon om universitetet. Det ska väl gå bra.
Sedan har vi sjukvård och där ska vi jobba vidare på gallvägarna.
Efter lunchen sedan (som består av tacogratäng vilket vi också ska äta hemma ikväll) så har ju prov i lindrande vård. Hoppas det får bra.
Hur som..

Har inte direkt nåt att skriva. Nästa helg blir det förhoppningsvis utgång med större lycka för mig iaf.
Men men. 

Efter skolan ska jag väl bara hjälpa pappa med maten. Får väl göra lite engelska med så jag slipper den i helgen.



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0