En vanlig söndag typ

Nu sitter jag här med naturboken i knät och läser om koldioxidutsläpp. Det är verkligen lika tråkigt som det låter. Igår var det en minst sagt trevlig kväll :) jag, mamma och pappa åkte till Fehérs och åt mat och hade trevligt. Sedan på kvällen åkte jag och Josefin och Martina in till stan och hem till Jennie S lägenhet och förfestade med några till i klassen och några killar från energi. Mycket trevligt sällskap måste jag säga :) sedan drog vi ner till oleo men Martina åkte hem för hon mådde in bra :/ synd. Men jag röjde dansgolvet ändå med de andra och hade en kul kväll förutom en spya som vanligt ^^ nästa gång får jag väl dricka en cider bara eller nåt xD hur som! Åkte hem med 2.15 bussen och mamma hämtade mig och körde hem mig. Vaknade vid 9 tiden idag men låg och drog lite. Va skönt att jag inte va bakis iaf. Va trött så klart men mådde inte illa. Gick upp och åt frukost, kollade på tv, åt middag, åkte till mormor och hjälpte mamma att permanenta hennes hår, kollade på melodifestivalens bidrag eftersom jag inte såg dom igår, åkte hem och sitter nu med läxorna. Vårdpedagogiken läste jag igenom igår men det är inte så svårt liksom. Naturen känns det som jag kan rätt bra också faktiskt. Däremot engelskan och sjukvården som är till veckan efter denna som kommer är lite svårare. Men det ska väl gå bra det med. Sen är det ju praktik så hoppas den blir kul :) jag hoppas på en superbra handledare! Men men, nu ska jag läsa vidare om hur isarna smälter och om hur försurningen förstör våra skogar. Tjingeling! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0