Glöm inte att skrolla ner! Missa inte bilderna!

Tja tja bloggen!
Sitter här i min ensamhet och kollar på "Ensam hemma 2, vilse i New York".
Ganska kul faktiskt ^^
Har också kollat på några gamla högskoleprov.
Ser inte direkt fram emot den dagen men det ska göras för att jag ska ha 100% chans att komma in på universitetet. Eller jag har ju inte 100% chans (för då skulle jag ju komma in for sure) men jag är med i 100% av dom som väljs ut så jag har större chans än att bara söka med mina betyg för då är jag bara med i 60% chans-gruppen. 40% är högskoleprovet.

Jag har också läst två kapitel i engelskaboken. Lite psyko är den. Skriven av Roald Dahl så jag är inte förvånad ^^ Han skriver bra men han skriver psyko som sagt :P

Jag är sugen på glass.. kankse skulle gå ner och kolla om vi har någon. Men vågar knappt det för pappa kanske ber mig städa övervåningen då men det är så tråkigt ;)
Aja, nån gång måste jag ju gå ner iaf.

Ikväll tror jag det blir bakad potatis och kött = asgott :G
Mums! Längtar tills mamma kommer hem nu ^^
Och det är inte förrän om två timmar och tjugo minuter typ.
Darn it!
Aja, jag får väl överleva en stund till på nånting annat ;P

Imorn blir en kul dag med Boda borg och övernattning med mina gamla vänner :D
Kommer bli superkul!
Sen på måndag börjar praktiken på infektion och förhoppningsvis på fredagen den veckan ska vi ut på sports eller lagerlunden jag och mina "nya" vänner haha ^^
Högstadiet och gymnasiet ja, vad ska man säga ^^
Sen får jag förhoppningsvis vänner på universitetet om jag kommer in där med :D
Eller så blir jag mobbad. Vi får väl se.. haha! ^^

Nä nu ska jag nog gå ner, ta mig ett glas mjölk och några Oreos ;)
Mums!



//XOXO Lisa <3



P.S. Här kommer några hillarious bilder som vi skrattade mycket åt igår!



















Haha asså det GÅR inte att titta på dom här bilderna utan att skratta xD
Älskart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0