Helgen :)

Igår va en trevlig dag :) eller ja, kvällen var trevlig :) familjen Fehér (minus Niklas) var här och åt och pratade och tittade på melodifestivalen. Jag och Josefin har bestämt tid med två kompisar att åka till Boda Borg sista helgen i mars :) kommer bli kul! Sen nästa helg kommer också bli helt superawesome för då ska jag och mina vänner ut och parta hela helgen lång! Eller ja, fredag och lördag men det kommer bli skitkul! :D är så taggad! Längtar! Idag var jag och gymmade med Martina och hennes syster Lisa :) det gick bra! Vi dunkade SHM i högtalarna när vi pressade lika hårt som muskelknuttarna på nedervåningen ;) hehe! Förfest med Lisas vänner på fredag? ;) Blev ingen balklänningsprovning idag :/ krya på dig Maria! Hoppas vi kan ta det typ när Erika fyller år eller nåt istället :) Nu har jag precis fikat med mamma och pappa så alla kalorier jag förlorat har jag ätit upp igen. Men dom säger ju att det är hälsosamare att ligga på en nivå hela tiden ;) hehe! Men nu ska jag slappa lite. Smell ya later! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0