Prov och shopping! (Inga läxor heller!)

Idag har jag avklarat två prov. Ja, ni hörde rätt: TVÅ prov! Engelska B och sjukvård skulle avklaras med lite psykiatri-film emellan. Fy fan vilken dag när det gäller skolan. Annars har det väl varit bra :) mina vänner är ju alltid roliga :D särskilt om man har en iphone och en app som heter camwow xD Hahaha! Jag, mamma och pappa har suttit och skrattat lika mycket åt det nu ikväll som vi vänner gjort heöa dagen ^^ efter skolan gick jag, Malin och Martina ner på stan. Martina åkte hem med bussen medan jag och Malin gick in på h&m och provade bh:ar. Malin köpte en bh och en skjorta och jag köpte en tröja :) Elin kom precis då för hon satt kvar längre på provet. Efter det gick Elin och Malin till bussen och jag gick in på Apoteket. Jag köpte en intimprodukt och vandrade vidare upp till farmor. Pratade med henne i en timme ungefär. Sedan mötte jag upp mamma och pappa på åhléns vid 17. Köpte en stor väska som man kan ha när man övernattaroch sådant. Vi gick sedan till Telia och kollade upp en grej. Pappa har med införskaffat sig en iphone så nu är vi moderna familjen xD haha! Sen innan vi skulle åka hem så åkte vi till universitetet och kollade var "mitt" hus var där jag ska göra högskoleprovet. Sen åkte vi hem och sen dess har vi slappat i soffan. Har ju inga mer läxor på ett bra tag eftersom jag har praktik ;) sååååå skönt!!! Proven gick iaf bra och MVG hade ju inte suttit fel ;) men nu ska jag slappa vidare! Cya! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0