Prov och trippeltången

Jaha, bloggen ja. Den existerade tydligen i mitt liv så då får jag väl vara snäll och skriva i den med ;)

Idag hade vi sjukvård (där jag satt ensam så kom en bra bit på uppgiften), psykiatri = boring med genomgång med lärarens 3 timmar långa powerpoint-presentationer! och naturkunskap där vi hade prov.
Provet gick väldans bra om jag får säga det själv :D hoppas på ett mycket väl godkänt betyg ;)

Efter skolan åkte jag och Martina till hovet för att träna. Gick så bra så! :)
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde en redig rengöring av min kära kropp och mitt fagra hår ^^
Sedan kollade jag lite på TV innan jag tog tag i håret. Fönade det noga och tripplade det. Så nu har jag ett afro på huvudet men imorn när jag sovit på det hela natten så ser det förhoppningsvis så pass bra ut att man kan gå till skolan utan att skämmas ^^
Dom kanske skriker neger-wannabe till mig i skolan ;) men men, jag kanske är en svart tjej fast i en vit tjejs kropp? ^^ kanske inte.. ;)

Kollar på halv åtta hos mig utan ljud på TV:n samtidigt som jag lyssnar på musik :)
Pratar med min kära Marty också på msn. Alltid lika trevligt :D
Kanske blir en fika efter skolan imorn med mina finaste flickor <3
Så ta med pengar God damn it! ;)

Men nu har jag inte mycket mer att säga än att jag tycker att Martina ska komma hit med glass och chokladsås och att jag vill ha chilinötterna i skåpet.. ;)



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Hämta chilinötterna :D

2011-03-16 @ 19:44:08
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

i will!!! :G

2011-03-16 @ 19:51:23
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0