Riskabelt bloggande!

Hej och hallå!
Martina blev arg på mig för att jag inte uppdaterat på typ två dagar så för att inte få en rak höger och en stor utläggning om varför man har en blogg så skriver jag nu.
Haha nej jag skojar bara ^^

Det har inte hänt jättemycket de senaste dagarna men jag kan ju summera det lite kanske.. om jag ens kommer ihåg något..

I måndags hade vi engelska, håltimme och naturkunskap. Asboring!
Igår hade vi inte vårdpedagogik utan det var en kvinna från Navet som kom och berättade lite om alkoholvanor och vi fick till och med göra en uträkning på hur mycket promille vi haft i kroppen en "bra fest-dag".
Jag ska inte ens säga vad jag fick..
Lindrande vård hade vi sedan och efter det var det sjukvård. Inte jättekul men jag, Malin, Martina och Hind har bra inredningsfantasier iaf ;)

Nu ska vi egentligen göra PBL i psykiatri men det är såååå trååååkigt..
Så Martina tyckte att jag skulle blogga istället och det gick jag med på eftersom det är en aning roligare iaf ;)
Nu lyssnar vi på musik också ;D

Men nu kommer jag inte på mer att skriva så jag tackar för mig för den här gången!
Aliki hälsar också ;) hehe! *Hon vinkar*



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0