Stugan och IKEA

Blir ett sent inlägg idag för att jag inte orkat göra det tidigare och för att jag nu inte har något att göra.
Jag har varit på en utflykt med mamma och pappa hela dagen idag typ.
Fick stiga upp lite efter 8 och åt frukost.
Gjorde mig sedan i ordning men eftersom vi skulle åka tidigt så hann jag inte tvätta håret (vilket jag inte gjort sen i onsdag så det blir prio 1 imorn!).
När alla var klara packade vi in oss i bilen med mig i förarsätet och begav oss mot Mellby.
Jag följde alla skyltar mot Halmstad så bra och sedan var det bara en sväng mot E6:an som man ska komma ihåg så nu hittar jag till stugan (Y)
Man kollar fan inte vart man åker när man bara åker med. (Jaja, vi har haft stugan sen jag föddes och jag har varit där varenda år..).
När vi nästan var framme stannade vi på Maxi, där dom har gjort om supermycket!, och kissade. Vi handlade lite saker också innan vi åkte till själva stugan.
Väl där klev vi bara in, tog med oss gardiner och mattor och satte oss i bilen för att fara iväg igen.
(Länge vi stannade, eller hur?^^)
Vi åkte till McDonalds och åt :G
Sedan åkte vi till IKEA där vi fikade och köpte lite saker som man alltid får med sig. Typ servetter och värmeljus och sånt.
Sen körde mamma hem. Hon körde till IKEA med btw. Hon tycker det är kul att köra så jag fick väl inte ;)
Haha nä skojar!
När vi kom hem så packade vi upp och nu ikväll har vi ätit ost och kex.
Imorn ska vi tvätta bilarna och jag ska DUSCHA! Haha känner mig äcklig. Men jag är ju äcklig så det är ju inte så konstigt då..
Sen ska jag plugga med. Engelska och sjukvårdsprov på torsdag. Kul att ha två prov på en dag.
Men men.

Nu ska jag väl dra mig för jag har som sagt tråkigt.
Men vi hörs igen!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0