Bara presenterna kvar!

Nu är jag här igen ^^ stora hopp mellan gångerna? Well, orkar för det mesta inte starta upp min sega dator och mobilblogga är inte lika kul men idag tar jag mig samman ändå ;) hade låååååång sovmorgon idag! Halv 10 gick jag upp men hade kunnat gå upp senare eftersom pappa tydligen skulle in till stan så jag kunde åka med honom. I vanliga fall på tisdagar nu för tiden blir det 11.15 bussen som gäller. Men idag blev det skjuts iaf :) när jag kom till skolan hade Martina, Malin och Elin köpt studentbiljetter till studentdagen. Martina hade köpt en till mig också så jag fick den :) det enda vi var i skolan för idag var på grund av en föreläsning. Okej vi har ju vanlig lektion den tiden annars men idag höll lotta föredrag om chock. Vi har prov på torsdag nämligen. En inlämning också och sen har vi prov i engelska på måndag sedan är skolan i stort sett slut :D efter föreläsningen väntade pappa på mig på teknikums parkering. Vi åkte upp till Grand och jag köpte mig ett par skor på scorett till studenten :D så nu är det typ bara studentpresenter till mina kära vänner som är kvar att inhandla! Imorn ska jag inte till skolan (missar dock bara en lektion). Jag ska gå bredvid på Birkagården där jag ska jobba i sommar :) ska väl bli helt okej men jag får gå upp okristligt tidigt :S men så är det när man ska jobba i Växjö men bor i hovmantorp. På torsdag blir det prov och inlämning sedan ska jag gå bredvid igen fast kväll. På fredag ska jag och Martina till stugan och vara där hela helgen :D kommer bli superkul! Ragga all night long ;) hehe! Göra byn osäker ;) men nu ska jag väl plugga vidare och samtidigt drömma mig bort till helgen när alla bekymmer (förhoppningsvis) kommer vara som bortspolade :) //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0