Facelook

Jaha, nu tänkte jag göra som halva bloggvärlden och lägga in bilder på hur jag såg ut idag i skolan.



Solglasögon från Glitter, tröja från H&M, jeans från Gina Tricot och Converse från Bike for Fun. Hade även en jeans-jacka från H&M på mig idag men det var så härligt varmt när jag skulle hem så jag slapp ha den på mig :D

Lägger in en till som jag tog på migg rum. (Den första bilden är tagen i hallen). (Som att någon bryr sig..^^)



There you have it.

Har solat i 6 timmar idag och faktiskt läst ut min psykiatri-bok så nu är det bara att ta tag i uppgiften som hör till boken.

Nu har jag suttit och skrivit inbjudningskort till studenten :D
Det är så sjukt nära nu! Mindre än en månad!
"Sjung om studentens lyckliga dar.."

Japp, det var väl allt. Har seriöst inte gjort något annat efter skolan än legat ute i solen och läst och lyssnat på musik om vart annat ^^
Men sådana dagar är ju med härliga ;D
Plus att jag slipper vara kritvit på balen och studenten ;)

Men nu ska jag återgå till kuverten till inbjudningskorten. Dom som är jobbigast för på själva korten skriver man ju iaf samma sak. Nu ska det ju vara olika adresser på kuverten.. suck!
Men men, det ska göras det med :)

Imorn blir det nog grillning vid sjön med Martina och Malin :D Mys!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Marty

Sol, grillning och mys, kan inte bli mkt bättre :)

2011-05-10 @ 11:08:12
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej verkligen inte :D

2011-05-23 @ 17:54:31
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0