Fet helg med massa kul!

Som min kära vän Martina skrev igår så tycker jag inte heller om att blogga från mobilen ^^ men vem sitter med datan igång i detta vädret?! Förhoppningsvis inte många. Som Martina också skrev så har helgen varit skitrolig :D oleo med boråsare och bio (Water for elephants) supersweet! :D idag hade vi bara engelska men vi fick gå tidigare så jag och Martina tog 10.15 bussen hem! Asgött! Så nu har jag läst tre kapitel i psykiatriboken och ligger för tillfället och solar med Party rock anthem i lurarna. Livet leker och jag gillar det! Orkar jag gå in på datan ikväll blir det ett facelook-inlägg (som alla bloggare säger^^) men nu ska jag återgå med att bli brunare ;) //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0