FINALY!!!

Okej, okej jag har typ inte bloggat på 20 år men who cares?
Jag lär inte orka blogga så mycket efter detta inlägget heller men jag tänkte bara säga att jag och Martina är KLARA MED PROJEKTARBETET!!!!!!!! :D
Asså jag trodde aldrig denna dagen skulle komma men den gjorde det och den kändes lika härlig som jag kunde föreställa mig :D
Okej, vi kommer säkert få tillbaka det och ändra något men just for now är det klart och inlämnat :D
Känns underbart!

För övrigt var det skitkul i stugan och allt har varit bra sedan dess ^^
Orkar inte skriva mer :P
Men jag är assnygg utan tandställning ;) hahahahaha!

Aja, nu får ni nöja er med det.
Balen och pubrundan är betalda med så nu är allt jävligt nära!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0