Party rock is in the house tonight!

Partey partey!
Japp, ikväll blire utgång för mig och några vänner :)
Terrassen ska vi till och kommer man vid 22.00 går man in gratis ;) fett!
Ska dock vara nykter men de flesta andra ska också vara det så det ska nog bli kul ändå ;D

Nu sitter jag och kollar på Oprah. Är klar sedan länge. Ska in till stan sen och gå på Grand med Martina :)
Sedan ska vi hämta Malin och Elin så ska dom med hem till Martina :)

Imorn blire balklänningsprovning :D
Superspännande!

På söndag ska jag väl inte göra någonting. Har inget planerat nu iaf. Men man vet aldrig vad som kan komma upp :)

Men nu har jag faktiskt inget mer att skriva xD
Men vi hörs imorn säkert!

Ciao!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0