Pubrundan 2011!!!

Okej, precis just nu är jag inte alls sugen på att blogga. Blev lite nere men ni behöver inte oroa er. Jag samlar mig nog snart.

Det var ju pubrunda igår!
Superkul var den verkligen!
Jag orkar dock inte lägga in några bilder här så gå till min fb och kolla där.

Vi började med förfest hos Malin i Gemla, sen in till stan och till Sports där jag spydde som ett äckligt jävla as (som vanligt?). På Harry's (som var nästa stopp) mådde jag inte heller bra. Men sen när vi kom till West side så öste jag igång och var på resten av kvällen som tillbringades på Terrassen, Grace och Oléo.
Jag, Martina och Bajjen sov sen över hos Martinas mormor och morfar. Minst sagt trångt! Men det gick :P

Idag har jag mått super faktiskt. Nån ska ju må bra efteråt :P
Bajjen tog bussen hem och jag och Martina åkte bil. Martina körde mig hem rättare sagt men inga poliser träffades på så det var ju bra ^^

Nu har jag som sagt laddat upp alla bilder från gårdagens pubrunda så kolla där för att få er några skratt!

Imorn blire stugan med älskade Marty <3 vad skulle jag gjort utan dig?



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Jag ska pigga upp dig i helgen :) <3

2011-05-25 @ 22:25:14
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du piggar alltid upp mig världens bästa Martina! :) <3

2011-05-26 @ 16:38:30
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0