Sola och bada i pinacolada

Mellbystrand. Vad säger ni om det? Ganska fett eller hur? ;)
Ja, jag och Martina har haft lika kul denna helgen som vi alltid har :D super!
Vi kom ner igår och ska hem imorgon.
Igår gick vi till stranden på kvällen. Då blev vi uppraggade av två killar (som alltid? ;)) och vi gick en runda på stranden med dom.
Sedan åkte vi hem till oss (dom körde) och kollade på film.
Mange drog för han skulle hem och hämta hunden sen skulle han jobba idag.
Pontus körde vi hem vid 5 på morgonen.. ja jag vet, det var lite sent att vara uppe till men vi hade roligt :D
Idag har jag och Martina stekt på stranden, hemma vid stugan och på en brygga i laholm. Sol!!!
Haha! Anyway. Nu sitter vi och kollar på the Simpsons. Vi har precis ätit med, kyckling med ris=mums!
Vi kanske drar ner till stranden ikväll med om vi pallar. Annars stannar vi inne :)

Men nu ska jag återgå till Martina och TV:n, our dear friend.



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0