The party's in my head!

Japp japp!
Ikväll äre partey! Haha eller ja, jag och Martina har bjudit över Mange och Pontus för att grilla ikväll så lite party blire ju eller? :P

Just nu regnar det utomhus men om det fortsätter så har vi ju andra kul spel att spela :D
Jag och Martina har precis duschat nu. Inte tillsammans, men det hoppades ni säkert på eller hur? Era små pervon ;) haha!
Så nu är vi fräsha tills ikväll :P
Igår färgade Martina sina bryn och ögonfransar medan jag färgade min utväxt och klippte av några få cm på håret. SÅ nu är vi finfina till bal och student som hägrar inom snart!
OMG! Är vi så gamla nu? Trodde aldrig jag skulle säga att jag tar studenten om bara någon vecka och några dagar. Sjukt..

Men ikväll ska det bli kul med röjj iaf! Mys!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0