Två facelook ;)

Hej hallå!
Här kommer jag som ett litet yrväder igen och sveper iväg er med min charm och karaktär!
Eller ja, kanske inte..
Hur som!
Eftersom jag var trött igår (och helt inne i en snuskig bok jag fått låna av Martina) så gick jag aldrig in på datan och uppdaterade om dagens outfit. Så idag kommer två mycket somriga lookar!



Linne från Lindex och hotpants från H&M. Ja, det var väl allt xD
Hade också mina solglas från Glitter och gladiatorsandaler från DNA.



Här är den riktiga dagens outfit ^^
Linne från (JC tror jag, mycket gammalt..) och hotpants från H&M.
Idag hade jag mina vita låga converse från Bike For Fun och även mina kära blommiga solglas från Glitter.


Jag hade kort dag i skolan idag. Bara två lektioner med typ själv-arbete på båda ^^
Efteråt gick jag, Elin och Malin till skolmatan och åt. När jag var på väg till bussen en halvtimme senare fick jag ett mess från min kära Martina som tyckte att jag kunde komma till sjön där hon låg och solade. Jag bangade naturligtvis inte och låg där med henne i någon timme och kollade på snygga killar ;)

På 14.25 bussen hade tydligen busschauffören köld-problem. Hade han inte det så förstår jag inte varför det var typ 100 grader varmt på bussen!!! Jag dog först på grund av att jag drunknade i min egen och alla andras svett. Sedan dog jag igen för när jag andades in så smälte mina lungor och luftrör och brann upp samtidigt!
Och där satt jag i en halvtimme!!!
När jag väl sköljdes av bussen som utav en tsunami av svett så klibbade låren mot varann på ett äckligt sätt. Fy fasen! Och det var typ vindstilla ute! Vad har jag gjort för att förtjäna denna smärta?! Haha! Nä, man ska inte klaga nu när värmen kommit. Men det är ändå lite komiskt att när mamma kommer hem så säger hon att det varit minusgrader på bussen så man nästan velat ha vantar och mössa. Men när jag åker buss då ska dom typ ha värmeblåset på! Minusgrader my ass!

Nu tänkte jag sätta igång med psykiatri-uppgiften som tillhör boken jag läste ut här om dagen.
Ikväll blire grillat! Fett!

Imorn har jag engelska-nationella listening och reading delen, fy fan. Sedan har jag lite psykiatri där vi ska kolla på en film.
Sen slutar vi och på fredag ska vi ut för idag fyller min gamle vän Hanna år! Grattis :D
På lördag ska jag och Josefin till Tingsryd och prova våra klänningar för näst sista gången! Exited!
Söndagen kanske jag tillbringar med Martina i korvamojjen ;) haha! Eller på grand och köper studentpresenter :P Eller både och..? ^^

Nä nu ska jag bara lägga in en bild till och sedan får ni fan vara nöjda med detta inlägget för det blev ju typ 4 meter långt ;D



Smile!




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0