Pubrunda imorn ffs!

Nu är det måndag igen. Som varje vecka börjar med.
Sitter just nu och glor på Oprah. Hade bara en lektion idag.
Engelska B. Hade ett litet prov på boken vi läst. Det gick nog bra. Fick MVG på alla nationella-delarna också så det var med bra :)

Jag och Martina gick ner till stan vid typ kvart i 10 så vi hängde på låset till affärerna ^^
Jag köpte ett bronzing powder och en liten borste till på H&M och några tofsar med för jag var i akut behov av det!
Martina köpte linser och lämnade tillbaka några plagg åt hennes mamma.





Tänkte lägga in denna bilden med bara för att visa hur varmt och skönt det var i Mellby i lördags :D jag och Martina stekte i några timmar på stranden. Mmmm... :)



Mums på sol!



Hämtade även ut pubrunde-tshirten idag! Fick armbandet med.
Imorn är det röjja som gäller! :D Eller ska jag säga: Supa, Kröka, Göka!
Satan i gatan vad kul vi ska ha! :D

Men nu börjar något program på trean som heter: att leva med size zero.
Det låter som ett Lisa-program så det ska jag checka in! Men först: toa-besök!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0