2 månader till julafton!

Ja idag är det bara två månader kvar till den mysigaste tiden på året! :D (enligt mig iaf)

Ska bli så trevligt, som alla jular hittills :) fast jag är ju inte med Sebastian vilket är tråkigt men man ska ju vara med sin familj på julen tycker jag :) tills man har en egen familj så klart. Så jag och Sebastian är hos våra egna familjer men sen får vi se om vi åker hem på julaftons kväll så vi är med varandra då eller hur vi gör. Sebastians mamma pratade om att dom skulle ha lilljulafton den 23 och då kan jag ju komma på den :) och hemma hos oss har vi alltid middagsbjudning (eller vad man ska kalla det) hemma hos oss med Fehér och då kan ju Sebastian komma om han inte har annat för sig ^^

Idag har jag gjort en del. Jag har varit på Apoteket och lämnat in gamla läkemedel som jag inte behövt äta upp och även köpt flux och en skrubbkräm till ansiktet :) sen var jag på Börjes och handlade lite. Sen har jag diskat och vikt och lagt in tvätt som torkat sen igår :) och så har jag pluggat. Man hinner med mycket när man går upp i rimlig tid.

Sebastian har inte kommit hem än men han kommer väl snart skulle jag tro. Jag är lite hungrig nämligen men jag klarar mig tills han kommer ^^





//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0