Knappnytt!

Tja tja bloggen, som fjortisarna säger.

På tal om fjortisar kom jag på en video som spelades mycket av mig och mina kompisar när vi gick typ i 6:an, 7:an.

Den är askul och jag skrattar fortfarande lika mycket till den som jag gjorde då ^^

 




Knappnytt!!!


"Tja knappen" "Knatten heter jag, din jävla rövhatt!" Hahahahahahahahha!!!




Idag har vi för övrigt varit i stan jag och Sebastian.
Vi köpte en mikro som vi redan har testat och den gick så fint så!
Vi var inne på City gross med och köpte skurhink och mopp, sopborste och lite annat smått och gott som man behöver i en lägenhet :P
Sen åkte vi om Hovmantorp hem för jag skulle hämta p-piller och lite papper om bilen som nu för övrigt är min helt och hållet! Mamma stod på den innan men nu är den bara min :D coolt!

Nu ska vi äta lite till bara för vi är tjocka ;)




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0