Mysig söndag!

Idag har det varit en sådan där vanlig söndag men det tycker inte jag är mindre mysigt än vanligt :) jag och Sebastian var hemma hos mamma och pappa och ätit middag och fikat. Det var jättetrevligt! Sen åkte vi hem, jag gjorde lite läxa och Sebastian kollade lite på film. Nu kollar vi på film tillsammans :) supermysigt!
Igår var det också trevligt med tjejerna! Vi åt på sangria och om ni läst på Martinas blogg så är det sant att vi fick vänta i eeeevigheter! Så det var tyvärr ett stort minus. Annars var ju maten god når den väl kom till bordet. Sen tog vi en liten efterrätt på McDonalds ;) det bestod av muffin och glass ;D
När jag kom hem igen så var Simon och Erica här och vi kollade lite på tv :)
Imorn ska jag till skolan. 9 börjar jag och vi ska prata om etiska perspektiv ur en patients syn. Ska nog vara lärorikt :)




//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0