Produktiv måndag

Idag har jag hunnit med en del. Duschat, återvunnit, pantat, handlat, pluggat, diskat och lagat mat :)

Just nu är Jocke här så han och Sebastian spelar battlefield 3. Linus var här innan med men han skulle iväg.

Imorn har jag och Sebastian varit tillsammans i 4 månader <3 mysigt!

På onsdag ska jag och några kompisar träffas för lite sistaminuten-tentaplugg. Det ska bli kul för jag har alltid kul med dom :D

På torsdag är tentan. Hoppas det går bra.

På fredag ska jag jobba 13-21. Lite pengar är det ju.

På lördag ska jag och Sebastian till Ikea och handla lite :D och på kvällen ska jag festa hos Hanna M :D kommer bli super!
Tentafest typ ^^

På söndagen har jag inget planerat än men man ska ju ta det lugnt nån gång med :)

Nästa måndag börjar nya kursen.. Kommer bli tufft! *svälj*
Men jag klarar den nog :)




//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0