Slappedag!

Ja idag är det ju söndag så då får man slappa. Det är vad jag och Sebastian gjort hela dagen. Förutom jag vid 11 för då simmade jag 15 varv på kaskad i motionssimmet :)
Sebastian har däremot inte varit utanför dörren på hela dagen. Men han jobbar ju hela veckor 7-16 så han får vara lat på helgerna :)

Jag håller på och tvätta nu med. Tvättkorgen var överfull och när det ändå är söndag tänkte jag att man kunde tvätta ^^ ska snart ner och hämta den svarta tvätten och slänga in den mångfärgade tvätten som blir den sista. Körde vitt först. (skitintressant för er att veta säkert..?) eller inte.

Imorn är kaskad stängt. Är det alla måndagar. Så jag ska plugga hela dagen imorn hade jag tänkt. Prata lite med Martina med för det blev inte av idag :)

Nästa helg ska jag och Sebastian till stan och äntligen köpa en mikro! Haha! Man är lite handikappad utan för man pallar ju inte att värma mat i ugnen hela tiden ;P (lat)
Nån gång måste vi till Ikea med och inhandla lite saker vi inte har än men som behövs :)

Men nu är tvätten klar och celebrity fit club börjar på sexan :)





//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0