Socialt liv, ja tack! :)

Sebastian står nu och diskar eftersom jag har lagat maten ikväll. Det blev lövbiff med kroketter och lite grönsaker. Hela tallriksmodellen ;)

Idag har jag varit i Hovmantorp och Braås hela dagen. Åkte till Hovet halv 11 typ. Sen när jag kom hem så bytte pappa och jag mina däck och sen tvättade jag och mamma bilen så nu är den säker och ren inför vintern! Även om den kommer bli skitig ganska fort igen som vanligt ^^
Sen åt vi och efter det åkte jag och mamma till mormor och fikade :) mysigt! Jag har inte träffat mormor på jättelänge så det var skönt att träffa henne igen :)
Sen åkte vi hem igen och jag och mamma åkte bort till Dinex för att mäta trycket i däcken men det fanns ingen sån mätare ute så jag och Sebastian får göra det på Preem här i Tingsryd imorn.

Sen åkte jag så klart hit till Tingsryd och lagade mat och nu sitter jag här :)
Har mycket för mig nu känner jag. Asså inte just precis nu men dom här veckorna. Ska träffa några kompisar från universitetet på måndag för att diskutera lite om seminariet som jag ska ha på onsdag. Sen på tisdag ska jag träffa Malin och Elin. Kommer kännas lustigt utan Martina.. :/ men ändå kul att träffa dom :) <3
Imorn ska jag prata mer med Martina :) datorn kraschade lite sist ^^ som Martina sa: skrota den och köp en ny! I will! Haha!
Sen som sagt är det seminarie på "Att vara sjuksköterska" på onsdag och sen lär ju alla dagar fram till torsdagen veckan efter gå till att plugga till tentan. Sen nån dag efter tentan kanske jag ska träffa en redit gammal kompis jag inte träffat på jättelänge :) ska bli trevligt om det blir så att vi ses!

Måste ju ha ett socialt liv utanför skolan känner jag ^^
Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och smälta all mat för nu kom Sebastian tillbaka från köket och disken :)





//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0