Stadsbiblioteket

Fan vad lustigt att förra inlägget inte kom in. Bara rubriken. Aja, jag får väl kolla det på datan för på denna appen kan man ju inte göra annat än att skriva.
Nu har jag varit på stadsbiblioteket sen klockan 9 med min grupp :) det har gått bra även om vi varit lite okoncentrerade ibland ;) men det måste man få vara!
Sitter just i denna stund på bussen hem. Men den har inte gått än. Jag ska hem och diska och städa lite för det ser förjävligt ut i lägenheten ^^ så det ska jag ta itu med tills Sebastian kommer hem :)<3
Nu går bussen så då tackar jag för mig! Mår illa om jag läser eller skriver på bussen ;)



//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-10-04 @ 18:04:47
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe detsamma! Jodå det är bra! Sj?

2011-10-04 @ 19:24:01
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0