Till stan imorn!

Imorn ska jag till stan med Sebastian. Det är lite vi ska köpa, bland annat en mikro :P är faktiskt inte svårt att leva utan en men det är i princip omöjligt att värma mat. Okej ugnen. Men det tar ju lång tid att få den varm och på den tiden hade jag hunnit äta upp en matlåda om jag haft en mikro ^^

Igår var jag ju på Gina tricot på Storgatan i Växjö. Just den butiken fyllde 10 år så dom hade 20% rea på allt och om man handlade över 300 kr fick man en goodiebag :D love it!
Så jag och en i min klass som heter Emilia gick dit och fyndade och fick varsin goodiebag :)
Jag köpte en tröja i leopardmönster, en tjockare tröja med USAs flagga på och ett linne med leopardmönster och paljetter på :) i goodiebagen låg en tidning från sofies mode, en silvrig spegel från Gina och en liten fest-"väska" i sammet från Gina :D

//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0