Trevliga möten

Idag har jag varit på stadsbiblioteket i stan än en gång och vårt arbete är väl typ 99% färdigt! Great! :D ska vi bara ha seminarie på skiten med ^^
Har ösregnat hela dagen i Växjö idag, som vanligt. Hösten är här och det märks! Har inget emot regn men när man har ett värdelöst paraply som blåser sönder och tunga väskor att bära på är det inte lika trevligt. Gick från biblioteket till farmor och fika där med farmor och pappa. Innan dess hade jag ätit på Hongkong med Hanna och Ida. Mycket trevligt! :D
Pappa hade tagit med mina nya böcker till farmor så jag tog dom när jag gick och då var jag på väg mot stationen. Ännu tyngre saker med mig och fortfarande ett värdelöst paraply gjorde att jag blev förbannad och suckade högt i busskön när folk framför var sega. Jag är inte så trevlig på bussar har jag märkt ^^ ingen aning om varför dock :S
Men jag träffade Hanna (från högstadiet) på bussen :D hon skulle till freddy som har flyttat in i en ny lägenhet i ingelstad så vi satt och pratade och plötsligt kom Robert (från låg- och mellanstadiet). Det var trevligt att sitta och prata med dom hela vägen till ingelstad där dom hoppade av :) borde hända oftare!
Nu sitter jag i soffan och kollar på family Guy. Sebastian är i duschen. Imorn slipper jag gå upp tidigt. Soft! ;)
Snart kommer han ut iaf så ska vi mysa vidare i soffan <3



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0