Långledigt!

Gött med påsk. Eller snarare gött med en bäst praktikplats som låter mig slippa jobba denna helgen :D yäy!

I onsdags träffade jag Martina efter ett långt halvår! :D Malin också! Och Bajjen! Var mycket mysigt och ikväll blir det även utgång med dessa tre och det ska bli jättekul! :D

Imorn ska jag och Sebastian hem till mamma och pappa och äta påskmat. Eller ja, det är ju typ julmat. Same shit different names. Vi ska även ta med våran översprängda tvättkorg eftersom tvättmaskinen i trapphuset gått sönder. Kul! Har typ bara string och fintrosor kvar och jag har mens så dom kan jag ju inte använda nu ^^

På söndag ska jag slappa hela dagen och jobba från 17 till 21. Lång tur ;) en halv delad. Räcker gott åt mig!

På måndag kanske vi ska till ikea. Jag vill men mannen i huset är svår att övertyga. Men jag ska nog få som jag vill ;)





//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0