Slut med praktik

Ja nu är praktiken slut. Fem veckor har jag varit där. Helt sjukt fort har det gått och jag har haft så jäkla kul och lärt mig massor verkligen! Super praktik!

Igår kväll åkte jag och Malin till Elin ute i skogen. Mycket trevligt! :D som Malin skrev på sin blogg: "vi måste träffas oftare!".
Saknade dock en medlem i gruppen. En rödhårig sådan. Kom hem! <3

Idag ska jag äta räkmacka på Börjes med Ida. Vi ska prata om praktiken och uppgiften till.

Sen blir det en kurs på fem veckor som heter "det vårdande mötet". Mögigt säkert. Sju dagar på fem veckor ska jag vara i skolan på lektion. Så blir nog mycket hemmaarbete. Därför hoppas jag det blir asfint väder nu i maj. Hoppas!

Har suttit sen halv två och väntat på bussen som går 14.35 nu. Skjut mig. Askallt, det regnar och gubben i kuren sitter och röker. Jag dör lite och väntar tjugo minuter till...




//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0