Melodifestivalen!!!

Ja igår var jag, Carola och Rebecca (Sebastians mamma och syster) på melodifestivalens genrep!
Det var hur kul som helst och vi hade bh dom bästa platserna på hela vida arena!
Vi satt på tredje raden från scenen alltså nästan längst fram!!!
Sean banan och dead by april var lätt kvällens bästa och loreen trillade ner från scenen ^^ men hon skadade sig inte. Tur det bara var ett genrep.
Men 19.30 ikväll på svt 1 kanske jag syns på tv sa dom! Haha så kolla lågt fram vid scenen på den vänstra sidan om man står med huvudet mot scenen. Fast det blir väl på den högra sidan för kameran filmade ju från scenen.
Men det var väldigt speciellt att se det irl. När programledarna pratade så bytte scenpersonalen allt på scenen och gjorde om för nästa artist. Sånt ser man ju aldrig på tv.
Men det var jättekul!
Jag satt precis vid trappan till catwalken som satt ihop med scenen så jag kunde röra artisterna om dom stod där om jag velat. Men då hade väl nån bodyguard brottat ner mig eller skjutit mig eller nåt xD

Här kommer lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0