Ett år imorn!

Ja imorn firar jag och Sebastian ett år tillsammans! :D min kärlek <3
Fast vi firar det idag eftersom jag jobbar kväll imorn :)
Tänk vad tiden gått fort! Att det är ett år sedan vi blev ett par <3 underbart!

Idag ska vi åka in till stan och koll på sängar för vi behöver seriöst en större! Att sova i en 120 säng i snart ett år är jobbigare än det låter som. Så det ska bli en 180 när vi köper en ny. Sen ska vi äta på restaurang och efter det ska vi se the dictator på bio!
Ja jag vet att den typ är gammal nu men vi vill se den :D

Jobbet går för övrigt bra! Allt flyter på och det känns bättre för varje gång jag är där faktiskt. Så det är bra!

Sen ska jag ju till London med Martina när mitt jobb är slut i mitten av augusti! Vi har inte bokat nåt än men jag SKA dit!!! Ingen kan stoppa mig mohahaha!!!
Saknar henne very much!!! <3





//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: william

grattis i förskott för er:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "In Gray" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-08-31 @ 09:56:15
URL: http://funnyones.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad roligt! Grattis till er, hoppas ni får ett mysigt firande :D

2012-10-10 @ 19:48:19
URL: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0