Abstinens?

Sebastian har just nu lite abstinens eftersom han slutade snusa igår. Han kan knappt sitta still och han är hungrig hela tiden xD istället för en pojkvän med missfärgade tänder och i risk att få munhålscancer så får jag väl en överviktig diabetiker till kille ^^
Nä jag ska stötta honom i detta. Hoppas han är seriös på att sluta för sin egen skull verkligen :) love him!<3

Idag har jag jobbat förmiddag på Birka. Gick bra. Sen efter så åkte jag hem till mamma och pappa och var där från 14-18 :) mysigt med mammsen och pappsen ibland :)<3

Imorn är jag ledig så ska sitta och läsa hela dagen så jag vet allt om en del livsvärldsteoretiska begrepp. Tillhör seminarier vi har den veckan.



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0