Böxor och pastasallad

Tja tja!
Idag har jag haft ytterligare ett seminarie, denna gången om mångfald. Jobbigt ämne tycker jag eftersom man tydligen inte får ha en egen åsikt i min klass. Varje gång man sa något om vad man själv hade för fördomar (eftersom alla har fördomar) så blev man hackad på som fan för tydligen har alla rätt utom jag alltid. ÅHHHHH!
Fan, ursäkta mitt humör idag. Är förjävla stingslig. Tycker jävligt synd om Sebastian men egentligen vill jag bara ta en yxa, gå ut i skogen och slå på allt jag ser. Jag är på ett sådant humör, ni vet, när man skriker rakt ut på ingenting och när något inte funkar så bara bryter man ihop. Så ursäkta...
Hur som, efter skolan så gick jag på stan med mamma och handlade present till Sebastian som fyller år på söndag. Men ni får inte veta förrän då vad han ska få ifall han råkar läsa detta ^^
När jag ändå var på stan så köpte jag mig ett par mintgröna Serena byxor från Gina. Sånna som typ alla har. Eller ja, iaf Kissie och Kenza och dom är ju snygga i sina så då ville jag med ha ett par ;)
Jag kanske inte är lika snygg i mina men jag gillar dom starkt ändå.
Jag och Sebastian har gjort italiensk pastasallad idag med. Den blev god.
//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0