Grattis på födelsedagen älskling! <3

Ja idag är ingen vanlig dag för idag är det Sebastians födelsedag! :)<3
Vi sov länge idag! Eftersom vi fick sova en timme mindre (sommartid nu ju) så tog vi lång sovmorgon. Eller ja, vill typ 10 :) men det var skönt och mysigt!
Sedan öppnade han sina presenter från mig. Han fick en svart Hood-tröja och en marinblå trekvartsärmad tröja från h&m och en blåvit-rutig skjorta från dressman med slimfit :) han var så nöjd så och han har den marinblå tröjan på sig nu faktiskt.
Vi ska snart till hans föräldrar dit alla gäster kommer sen och firar honom :)


Fick btw godkänt på kursen jag just läst. Det betyder att jag har godkänt på alla de fem kurser jag läst på universitetet och jag har bara två kvar denna terminen/detta året!
Praktik i fen veckor och sedan en kurs på ytterligare fem veckor innan sommaren som heter "det vårdande mötet". Ja det börjar närma sig sommar nu! Bara tio veckor kvar. Bara tio veckor och två år tills jag är sjuksköterska ;D




//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0