Hemlagat

Hej bloggen!
Idag vaknade jag runt 9-tiden och hörde att det typ var storm ute. No fucking way att jag går upp tänkte jag och somnade om. Vaknade av att klockan ringde vid 10 och hasade mig upp vid typ halv elva. Satt och tittade lite på tv under frukosten. Det typ haglade och regnade ute. Men på väderappen i mobilen var det en stor sol. Stor sol my ass. Blev inget balkongmys.
Har sedan dess duschat och läst en massa i böcker och på internet som är till denna veckas seminarier.
När Sebastian kom hem hämtade han den gigantiska kokboken jag fick av farmor en jul i hopp om att jag skulle lära mig laga mat.
Han valde biff och jag tänkte att vi kunde göra egen klyftpotatis som jag gjorde med Malin en gång. Det blev supergott! :D
Imorn ska vi göra lasange. Nu får det vara slut på all färdigmat och lättgjort.
Nyttigt blir det här! Han har varit utan snus idag med Sebastian :) så duktig <3
Vi måste börja träna på allvar med nu känner jag. Iaf jag. För jag vet inte om han bryr sig eller orkar ^^
Nu ska jag snart ha praktik så då får man förhoppningsvis lite mer tid till övers :)



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0