Mm härliga vårsol

Idag vaknade jag typ runt tio. Ingen klocka ställd! När hände det senast liksom? Typ när jag gick på mellanstadiet och mamma och pappa kom upp och väckte mig kanske..
Jag skuttade (okej kanske lite överdrivet, men gick) ut i vardagsrummet och öppnade balkongdörren och fyllde lungorna med härlig vårdoft och värme (lite avgaser slank nog också ner).
Love it! Jag satte på bikinin och solade en stund. Men tydligen tar solen extra mycket nu och många fall med cancer har ju kommit upp senaste tiden så jag gick in och ut lite ibland. Sen satt jag med tröja på överkroppen när den började bli röd och solade bara benen.
Mamma och pappa kommer hit imorn och ska fira Sebastian lite så dom ska ta med min solskyddsfaktor-spray jag har hemma. Så kan jag sitta i solen längre :)
Nyss var jag ute på en springrunda i det härliga vädret och kom nyss ut ur duschen. Lever livet just nu denna helgen när skolan inte gäckar över mig.
Men nu ska jag slappa vidare!
Cya!




//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0