Saknar <3

Vissa dagar är värre än andra när man tänker tillbaka på tiden man hade med sina bästa vänner på Teknikum. Visst, det är ju inte hur länge sedan som helst men när man går från att ses varje dag i princip till att ses ja, nästan aldrig så är det jobbigt :/
Tro mig inte fel, jag älskar att gå på universitetet och jag trivs med mina vänner där och så men man kommer aldrig komma någon så nära längre. Inte än iaf. För på universitetet är man inte varje dag. Nu är vi dessutom uppdelade i tre basgrupper denna terminen och då är man inte i samma som alla sina närmaste så har knappt sett dom sen februari.
Då tänker man tillbaka på alla härliga minnen man har från Teknikum och inte minst från utanför skolan med sina bästa vänner <3
Jag saknar er så mycket Martina, Malin och Elin! <3
Jag skrev på Martinas blogg att jag drömt om henne och gråtit för jag vart så glad att se henne och det är typ så om man tänker på det. Jag har inte träffat Martina sen i oktober. Och Malin och Elin har jag kanske träffat 3 gånger eller något sedan jag började på campus.
Okej jag är skitkass på att höra av mig, det ska jag inte säga, men när Martina kommer hem, kan vi inte ses allihopa och ta igen lite? Sova över kanske? For old times sake :) <3
Hade jag älskat! <3
Saknar er mina allra finaste vänner <333
//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0