Tre seminarier denna vecka

Idag hade jag ett seminarium av tre möjliga denna veckan. Det som var idag handlade om en bok vi läst som heter "ro utan åror" av Ulla-Carin Lindkvist och när hon får ALS. Mycket bra bok!
Imorn handlar seminariet om mångfald. Vad är det undrar ni? Ja, typ om vård och medicin i andra kulturer typ. Alternativ medicin som akupunktur och örter och utdrivning av onda andar och sånt.
På torsdag har vi examinationsseminarium där vi ska spela upp en situation från någons vårdcentral och sedan bedöma det med hjälp av vissa begrepp och bla bla bla. Orkar inte förklara allt ^^

På fredag är jag ledig och det tänker jag fan vara också! På lördag ska jag träffa några vänner och spela monopol för första gången i livet ;)

På söndag fyller Sebastian 21 år så då ska vi fira honom :)<3

Idag har vi gjort en lasange och den blev godare än den blev vacker.. Men man kan inte vara perfekt varje gång ;)



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0